Wanbetaling

U werkt hard om uw klanten de beste service te bieden. Het is dan ook heel frustrerend wanneer een klant uw inspanningen niet beloont en zijn factuur niet betaalt. Hebt u een klant met een openstaande factuur? Dan helpen we u met de juiste juridische aanpak om uw onbetaalde factuur in te vorderen.

Voor grote, maar ook voor kleine bedragen

Helaas betalen almaar meer consumenten hun ‘kleine’ facturen niet. Ze gaan ervan uit dat u niet de moeite zal doen om hen te dagvaarden omdat uw kosten niet opwegen tegen het bedrag dat u moet ontvangen. Een kwalijke trend die erg ontmoedigend is en u financieel schaadt. Daarom zijn we ook uw partner voor de invordering van kleine bedragen.

Kosten-batenprincipe

We hanteren in onze aanpak altijd het kosten-batenprincipe. Vaak loont het toch de moeite om kleine, niet-betwiste facturen te dagvaarden omdat het schadebeding of de rechtsplegingsvergoeding onze factuur dekt, en u dus de geëiste hoofdsom ontvangt.

Wilt u meer weten over onze aanpak of onze expertise in debiteurenbeheer en wanbetaling? Neem dan gerust contact met ons op voor een afspraak.

Wat vinden anderen van ons?

Bekijk ook zeker eens onze andere diensten:

Tweedraads Advocaten

Familie

Tweedraads Advocaten

Huur

Tweedraads Advocaten

Bouw

Tweedraads Advocaten

Verkeer

Tweedraads Advocaten

Overeenkomsten
en aansprakelijkheid